Pomoc techniczna

Przed wysłaniem pytania do zespołu technicznego Atarata, prosimy o kliknięcie w odpowiedni link po lewej stronie. Może tam znajduje się odpowiedź na Twoje pytanie.

Po zainstalowaniu gra się nie uruchamia.
Upewnij się że:
  • Twój komputer posiada minimalne wymagania sprzętowe,
  • posiadasz najnowszą wersję DirectX (można ją ściągnąć ze strony http://www.microsoft.com)
  • posiadasz najnowsze sterowniki do karty graficznej,
  • posiadasz najnowszą wersję AdobeFlashPlayer dla Internet Explorer (możesz ją pobać ze strony http://get.adobe.com/flashplayer/ )
  • Twój komputer nie jest zainfekowany wirusem.
Zamknij inne aplikacje których w danej chwili nie potrzebujesz. Po zainstalowaniu wszystkich aktualizacji ponownie ściągnij i zainstaluj grę. Jeśli nadal masz problemy, skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. Szczegółowo opisz problem oraz dołącz do wiadomości raport DxDiag, który można wykonać w następujący sposób: Dla Windows XP:
  • kliknij na «Start»
  • wybierz «Uruchom»
  • wpisz DxDiag i kliknij OK.
  • uruchomi się program diagnostyczny. Teraz należy kliknąć «Zapisz wszystkie informacje», zapisz plik i wyślij go do nas poprzez formularz kontaktowy.
Dla Windows Vista 7
  • kliknij na «Start»
  • W puste pole wpisz «dxdiag»’ i naciśnij «OK.»
  • uruchomi się program diagnostyczny. Teraz należy kliknąć «Zapisz wszystkie informacje», zapisz plik i wyślij go do nas poprzez formularz kontaktowy.
Mój antywirus informuje mnie, że gra zawiera wirus, co robić?
Często sprawdzamy programem antywirusowym wszystkie pliki na naszej stronie internetowej. Niektóre pliki posiadają wbudowane reklamy, które programy antywirusowe mogą omyłkowo wykrywać jako trojany. Wszystkie gry na www.atarata.com są bezpieczne.
Wymagania systemowe

Aby się upewnić, że gra działa na Twoim komputerze, ściągnij i uruchom ją. Szczególnie zalecane jest to użytkownikom netbooków, gdyż nie wszystkie z naszych gier działają poprawnie w niestandardowej rozdzielczości ekranu.

Minimalne wymagania:

  • Windows XP/Vista/7
  • Procesor 1 GHz
  • 1024 MB RAM
  • DirectX 9.0 lub więcej

Rekomendowane:

  • Windows XP/Vista/7
  • Procesor 2 GHz
  • 2048 MB RAM
  • DirectX 9.0 lub więcej
Jak uruchomić grę jako administrator?
W niektórych przypadkach do poprawnego działania gry system może nie nadać wystarczających uprawnień. Może to doprowadzić do tego że gra nie uruchomi się, nie zadziała poprawnie lub nie zapiszą się postępy w grze. Aby rozwiązać te problemy należy uruchomić grę z prawami administratora. Sprawdź czy jesteś zalogowany jako administrator. Najedź na menu «Start» i użyj prawego przycisku myszy aby sprawdzić czy znajdują się tam opcje: «Open common menu»i «Common menu explorer». Jeśli nie widzisz tych opcji, należy zalogować się jako administrator: Dla Windows XP:
  1. Kliknij na menu «Start» i wybierz opcję «Wyloguj»
  2. Kiedy pojawi się powitalny ekran z listą użytkowników dwukrotnie wciśnij CTL+ALT+DEL – pojawi się okno dialogowe gdzie trzeba wprowadzić nazwę i hasło (potrzebne przy logowaniu).
  3. Po zalogowaniu się jako administrator przejdź do folderu z grą.
  4. Kliknij na «Start» i wybierz «Mój Komputer»
  5. Wybierz dysk C:/ i otwórz Program Files
  6. Znajdź folder z grą.
  7. Prawym przyciskiem myszy kliknij na folder i wybierz właściwości.
  8. We «Właściwościach» wybierz «Zabezpieczenia».
  9. Na liście użytkowników zaznacz administratora i użytkowników którym chcesz nadać dodatkowe uprawnienia i umieść flagi uprawnień w dolnej części okna
  10. Kliknij «Zastosuj» i OK.
Dla Windows 7/Vista: Najłatwiej wykonać to w następujący sposób: po najechaniu na ikonkę gry prawym przyciskiem myszy wybierz opcje «Uruchom jako administrator».
Wybierz plik
nie wybrano pliku